poniedziałek, 13 października 2014

Demotaż podłogi, parkietu, paneli, usuowanie starej mozaiki, boazerii, wywóz śmieci i odpadów po remoncie

Oferujemy usługi wywozu odpadów, demontażu starych paneli na podłodze, sprzątanie i wywozu gruzu wraz wyniesieniem z mieszkania. Wywożenie starych kafli po remoncie łazienki, podłogi. Wywóz folii i opakowań, desek, kartonów i innych śmieci. Sprzątanie po remoncie. Czyszczenie po remontach. tel 504-746-203, Wrocław, sprzątanie pozostałości po remoncie, wywóz gruzu, sprzątanie gruzu, wywóz śmieci po budowie, wywóz zbędnych rzeczy, wywóz niepotrzebnego wyposażenia mieszkania, domu,
porządkowanie działki, sprzątanie altany, wywóz odpadów z działki, ogrodu, uporządkowanie posesji, wywóz starych opon z działki, smieci, tapczanu, sprzątanie starych desek, demontaż, wywóz liści, wywóz gałęzi, demontaż parkietu, usuwanie starej mozaiki, odbiór paneli z podłogi, remont podłogi, wywóz odpadów, wywiezienie starej boazerii, usuwanie parkietu, zdemontowanie paneli, klepek, parkietu, wywóz podłogi, http://www.omegaplus.home.pl/wroclaw/poremoncie.htm tel 504-746-203

2 komentarze:

  1. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na całe szczęście nie było takiego problemu i jestem zdania, że bardzo fajnym wyborem jest to aby mieć na drewnianą podłogę. Świetnie, że ja mogłem ją zamówić bezpośrednio z https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane więc wiem, że dostałem podłogę wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń